Medische zuurstofleveranciers

EHBO materiaal

Verstrekker van medische zuurstof

De Medical Oxygen Provider Course is een allesomvattende eerstehulpcursus die u voorbereidt op het verlenen van eerste hulp in noodsituaties, waaronder cardiopulmonale aandoeningen, verstuikingen, gesloten hoofdletsel, doorligwonden, bloedingen, beroertes, astma, diabetes en multiple sclerose. Het opleidingsprogramma is ontworpen voor de persoon die geïnteresseerd is om gecertificeerd te worden om in het veld les te geven op de plaats van een trauma. Het opleidingsprogramma is ook voor diegenen die geïnteresseerd zijn in een carrière in eerste hulp of die al getraind zijn in eerste hulp maar hun baan zouden opzeggen om eerste hulp te leren.

De lessen worden bijgewoond door een pulspuntvereniging, het Rode Kruis, een accreditatiebureau en een gecertificeerde eerstehulpverlener. De pulse point vereniging omvat een certificering en een handreiking zijn aanwezig bij alle trainingsfaciliteiten. Door het gebruik van Science of Care’s rode kruis markeringen weet u nu of de opleiding actueel en geaccrediteerd is. Na het succesvol afronden van de cursussen worden de gerecertificeerde en geaccrediteerde medewerkers vermeld.

De opleidingen zijn onderverdeeld in de volgende leeftijden; 16 -18 jaar, 19 -42 jaar, 43 -55 jaar, 56 -65 jaar en 66 jaar en ouder. Ook bestrijkt het opleidingsprogramma de gehele wereld. In het interview voor het programma beantwoordt de werknemer de volgende vragen:

1. Zal je een eerste hulp certificaat halen?

2. Kunt u referenties geven van studenten die uw cursus hebben gevolgd?

3. Wat zijn uw kwalificaties?

4. Hebt u ooit een geavanceerde of opfriscursus eerste hulp gevolgd?

5. Heeft u een examen afgelegd voor eerste hulp certificering?

6. Bent u ooit lid geweest van een organisatie voor eerstehulpopleiding?

7. Kunt u uw EHBO-lidmaatschap en -opleidingscentrum aanmelden in geval van langer ziekenhuisverblijf?

8. Wat is uw opleidingsvergoeding?

9. Bent u geaccrediteerd?

10. Gelden er beperkingen voor de verlenging van uw certificaat?

11. Bent u uw certificaat aan het hercertificeren?

12. Wat is de vervangingsindex?

13. Wat is de verhoogde index?

14. Bent u uw certificaat aan het hercertificeren?

15. Wat is de geldigheidsduur van uw certificaat?

16. Heeft u de lading naar de fabrikant gestuurd?

17. Wilt u tijdens de verwerking uw code invoeren of is deze al toegekend?

18. Een bewijs van verzekering bijhouden?

19. Geef het telefoonnummer van de fabrikant van het geneesmiddel.

20. De autoriteiten thuis of op het werk inlichten.

21. Als er een probleem is in de verwerking, corrigeer het probleem.

22. Bij een tekort aan geneesmiddelen van de fabrikant van het geneesmiddel de bestelling naar de betrokken autoriteiten zenden.23. Het telefoonnummer van de klantendienst beantwoorden.

24. Als er een probleem is met het geneesmiddel nadat een borgsom is gevraagd, wordt dit dan uitgevoerd als het geneesmiddel is geslagen?

25. Indien er zich een probleem voordoet bij het slaan van het geneesmiddel, zendt u de bestelling naar de betrokken autoriteiten.

26. Indien er zich een probleem voordoet bij het in omloop brengen van de medicinestrobes door de onderneming, zendt u de opdracht naar de betrokken autoriteiten.

27. Indien er zich een probleem voordoet bij de vervaardiging van het geneesmiddel door de onderneming, zendt u de bestelling naar de betrokken autoriteiten.

28. Indien er zich een probleem voordoet bij het in omloop brengen van de medicijnkastjes door de onderneming, zendt u de opdracht naar de betrokken autoriteiten.

29. Indien het geneesmiddel niet wordt geslagen, zendt u de bestelling naar de betrokken autoriteiten.

30. Indien er zich een probleem voordoet bij de vervaardiging van het geneesmiddel door de onderneming, zendt u de bestelling naar de betrokken autoriteiten.

31. Indien het geneesmiddel niet is vermengd, zendt u de bestelling naar de betrokken autoriteiten.

32. Indien er zich een probleem voordoet bij de vervaardiging van het geneesmiddel door de onderneming, zendt u de bestelling naar de betrokken autoriteiten.

33. Indien er zich een probleem voordoet bij het vervoer van de bestelde geneesmiddelen, controleer dan de situatie.

34. Als er een probleem is bij het samenstellen van het bestelde geneesmiddel, open dan de fles.

35. Als er een probleem is met het geven van de fles.

36. Indien er zich na de betaling een probleem voordoet bij de overdracht van de bestelling aan de volgende klant, kan de klant de bestelling terugbetalen.

37. Indien er een klant is tegen wie de handeling is gepleegd, kunnen dan tegen de klant stappen worden ondernomen in deze zaak.

38. Indien de bestelling om welke reden dan ook wordt uitbetaald en de klant niet aanwezig is op het moment van uitbetaling, is het noodzakelijk de betaling uit te betalen.

Lees meer:
Opleiding ehbo instructeur
Reanimatie instructeur

Plaats als eerste een reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *