Hoe vind je een betrouwbare fietsmonteur?

Fietsenmaker Soest

Hoe dan ook, het probleem is hoe vind je een betrouwbare fietsmonteur om een fiets van te leasen. Je kan altijd de coole mensen bellen zoals deze – [email protected]. Geen gedoe, toch? Helaas, dit is niet wat je wilt horen. Als je het personeelslid opzoekt, krijg je het gevoel dat hij veel telefoontjes krijgt, en waarschijnlijk niet zo goed is in zijn werk. Laten we daarom eens wat dieper ingaan op een paar zaken die te maken hebben met de ervaring met de fietsenwinkel in Soest. Ten eerste hebben de plaatselijke fietsenwinkels de neiging een zeer strikte houding aan te nemen ten opzichte van de reparatie van alle fietsen, ongeacht of ze gloednieuw zijn of niet. Tenminste, dat was het geval toen ik een jaar of wat als mecanicien werkte. Als er problemen zijn met een fiets, of als er problemen zijn met het onderhoud, kan de eigenaar ervoor kiezen de reparatie te annuleren, of te zeggen dat hij de komende drie maanden geen garantie meer geeft, of een hogere prijs per bus te vragen, of zelfs de fiets definitief weg te doen.

De foto van mijn vaders fiets hier moest worden achtergelaten

Debra Pickles, fietsenmaker (bijgewerkt 5-19-16) Klik om een vergrote foto te zien. Als je het servicecontract het volgende jaar niet verlengt, dan, verdwijn! Om cosmetische redenen worden fancy fietsen ook niet gerepareerd. Soms is dat wanneer nu oudere, minder opgeleide monteurs worden ingezet. Klachten over slecht geleide diensten

Sommige mensen, met name Zuid-Afrikaanse werknemers, klagen over de slechte kwaliteit en de lage service in de fietsenwinkels waar zij komen, maar zij weten niet beter. Dit wijst echter niet noodzakelijkerwijs op een slechte opleiding, er zijn ook veel fietsenwinkels die bemand worden door mensen die noch de ervaring, noch de kennis hebben om met fietsonderhoud of -reparatie om te gaan. Met dit in het achterhoofd, vinden veel mensen dat de winkel beter is om te zijn, vanwege de kwaliteit van het personeel, terwijl ze toch vriendelijk zijn, en vaak de schoolaanbevelingen hebben die aan alle superieure mechanische studenten worden toegekend. Hoewel het ene of het andere type klant wel eens klaagt, is het probleem niet endemisch voor dit beroep.

Michael Henson, fietsmonteur (gepubliceerd 5-05-16) Waar de mensen winkelen

Privé Kopen

Een ander probleem waarmee de term bekende fietsenwinkels wordt geconfronteerd, is wat de mensen in het gebied kopen. De fietsenwinkel, of het een economische haalbaarheid is, en andere factoren kunnen elk voor zich de bestemming van elke zaak bepalen. Als u de winkel tot de uwe wilt maken, dan moet u de winkel beschikbaar maken voor zoveel mogelijk mensen, want dan overleeft u vanzelf, dan staat u open om ondersteuning te bieden, en een veel beter eindproduct.

Hank Rieder, fietsenmaker (gepubliceerd 5-05-16)

De situatie is echter niet altijd zo gemakkelijk of zo eenvoudig. De scheiding tussen de fietsenwinkel en de nag hagra marskramers is een belangrijke bron van de verschillen tussen de fietsenmakers in de winkels. Tegenwoordig is er altijd een derde bar of verkooppunt waar alcohol, voedsel en andere spullen van de marskramers worden verkocht. Door gebruik te maken van de fundamentele karakters van de geografie van het gebied, een beetje hotel-stijl gebouwontwerp, en zelfs het verblijf van voetgangers, is het mogelijk om een ander type winkel te maken – een benzinestation voor fietsers! De situatie in de grote steden is ook een groot probleem, want het benzinestation kan soms overvol zijn op een zaterdag of zondag. De monteur mag niets verkopen, behalve een fiets, of zelfs een televisie, of een gokje wagen, of een ander spel waarmee de klant aan de toog blijft hangen. Vraagmodellen

Er zijn twee afzonderlijke vraagmodellen in Soest, en deze modellen worden niet consequent gebruikt, maar zijn wel belangrijk. Het ene is een bar, die sterk beperkt wat mensen kunnen kopen. In plaats van een fiets te verkopen, kan de monteur u iets anders verkopen. Je zou alles kunnen kopen wat geen Fiets is, zoals een appel, of een pak snoepjes, enz.

In dit voorbeeld is het vraagmodel reeds voldoende om een selectie van fietsen te beperken, en zouden de mensen binnen een bepaalde afstand, voor geld, kunnen lopen om een ander artikel te kopen. Op een gewone dag zal de monteur echter producten in de uitverkoop moeten aanbieden, die zowel beschikbaar als verkrijgbaar moeten zijn op een bepaalde dag.

In dit voorbeeld is de vraag te laag om detailhandel mogelijk te maken. De monteur biedt aan dat er geen fietsen meer te koop zijn, dus gaat de klant naar een bar, of naar de marskramer. De winkelier daar probeert het probleem op te lossen zoals hij door de klant is ondervraagd, maar iedereen legt twintig absolute1 dp neer. (Het taxibedrijf rekent de chauffeur het tienvoudige van de ritprijs aan) voor de taxirit. Als de monteur niet genoeg geld op de bank krijgt, neemt hij een deel van de aanbetaling bij de bank.

Plaats als eerste een reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *